پاریس شهری زیبا که از آثار تاریخی زیادی پر شده است
نوشته شده توسط : dara

تور مالزی و جاذبه های گردشگری آن

اگر بخواهیم یکی از مدرن ترین کشورهای آسیایی را نام ببریم می توان نام مالزی را به زبان آورد.این کشور در جنوب شرقی آسیا قرار گرفته . پایتخت ان کوالالامپور است.پایتخت  مالزی  از تلفیق چهره های سنتی و مدرن تشکیل شده و چهره ای منحصر به فرد را به خود گرفته است.کوالالامپور دارای ۴۰ خط هوایی است و بندی زیبا در فاصله ۴۱ کیلومتری ان قرار گرفته به نام کلونگ.عزیزانی که می خواهند با تور مالزی به این کشور سفر کنند حتما به کوالالامپور هم بروند و از زیبایی های ان لذت ببرند.

این شهر از نظر سرویس حمل نقل دارای امکانات بسیار خوبی است.وسایلی همچون مترو و اتوبوس و تاکسی جز ناوگان حمل و نقل شهری ان محسوب می شوند.فاصله این شهر تا دریا تقریبا ۳۵ کیلومتر است.مردمان این منطقه دارای فرهنگ های مالایی-چینی و هندی هستند.یکی از دیدنی های کوالالامپور قطعا قرار گرفتن ساختمانی قدیمی با قدمت ۱۰۰ ساله در مقابل برج ها و آسمان خراش های مدرن است.حتما اگر یک بار به این شهر سفر کنید علاقه مند خواهید بود که برای مرتبه دوم نیز از انجا بازدید نمایید.

تور مالزی

از نظر آب و هوا این شهر جز مناطق گرمسیری به شمار می رود.البته باران های سنگین نیز جزیی از طبیعت ان است که نباید از آن غافل بود.دمای این منطقه تا ۳۵ درجه سانتیگراد نیز بالا می رود.به جرات می توان گفت کوالالامپور یکی از زیباترین شهر های دنیا است و شما می توانید لحظاتی خوش را در ان سپری نمایید.با هم به بخشی از جاذبه هیا گردشگری این کشور زیبا می پردازیم :

حتما نام برج های دوقلوی پتروناس را شنیده اید و یا تصاویری از ان را در اینترنت قبلا دیده اید.مکان این برج ها در شهر زیبای کوالالامپور است.معماری به کار رفته در این برج ها بسیار منحصر به فرد و خاص بوده و توریستان زیادی را به سمت خود جذب می کند.از نکات جالب این برج می توان به پلی در وسط ان اشاره کرد که در بین طبقات ۴۱ و ۴۲ قرار داشته و به پل آسمان شهرت دارد.برای رفتن  و دیدن این پل باید ساعت های طولانی در صف باشید چرا که استقبال کنندگان زیادی دارد.از جاذبه های دیگر این برج می توان به موزهای درون آن اشاره کرد.ارتفاع برج در حدود ۴۵۱ متر است و دارای ۸۸ طبقه و ۷۸ آسانسور مجزا است.
از دیگر مکان های دیدنی کوالالامپور می توان به آکواریوم klcc اشاره کرد.این اکواریوم از بزرگترین و البته مشهورترین آکواریوم های جهان استشما می توانید ماهی هایی را در این آکواریوم بیابید که فقط در اعماق دریا می توان یافت.در این اکواریوم راه های تونل مانندی وجود داردکه از جاذبه های دیدنی ان به شمار می رود.برنامه های مختلی را می توانید در این بخش دنبال کنید. از غذا دادن به ماهی ها گرفته تا حتی جلسات غواصی.مساحت این محیط در حدود ۶۰ هزار متر مربع است و در نزدیکی برج هیا دو قلو واقع شده است.وجود ماهی های عظیم الجثه یکی از زیبایی های این آکواریوم می باشد.

تور مالزی

برای علاقه مندان به تور مالزی می گوییم که حتما اگر به این کشور سفر کردید از پارک آبی سان وی نیز دیدن نمایید . پارکی منحصر به فرد و فوق العاده زیبا که دارای سواحل شنی زیبایی است که البته به دست انسان ساخته شده اند.این پارک هر ساله توریستان و گردشگران زیادی را از سراسر دنیا به سمت خود جلب می کند.در این پارک شما یک مرکز خرید بسیار زیبا خواهید دید که به سبک معماری مصری ساخته شده است.از جاذبه های تفریحی این پارک می توان به ورزش موج سواری اشاره کرد.وجود ترن های هوایی و پل معلق که دارای ارتفاع ۴۲۸ متر است نیز از دیگر جاذبه های این پارک محسوب می شود.در دل پارک باغ وحشی بزرگ قرار گرفته که دقیقا حس حیات وحش را به بازدید کنندگان خود القا می کند.شما می توایند از پیاده روی کردن در سواحل این پارک نهایت لدت را ببرید.

 

اگر به دنبال محیطی آرام برای سفر در مالزی هستید حتما سری به بلندی های کنتینک نیز بزنید.. این بلندی ها دارای مجموعه تفریح و تجاری بوده و رد بالای کوه های تی تی وانسکا واقع شده است.فاصله ان تا کوالالامپور نیز رد حدود ۴۵ کیلومتر است.تور مالزیشما با رفتن به این مکان کامل می شود و می توانید در آرامش بی نظیر ان خستگی های خود را به دل طبیعت زیبایش بسپارید.وجود آب و هوای کوهستانی و امکانات تفریحی زیاد این منطقه را به محلی برای تجمع توریستان و گردشگران زیادی مبدل کرده است.

یکی دیگر از مکان های دیدنی که در مالزی قرار دارد غار معروف میمون ها است.جالب است بدایند که غار میمون ها جز مکان های مقدس برای هندوها به شمار می رودو در این مکان یک مجسمه بزرگ از اله هند وجود دارد و همچنین چندین معبد کوچک نیز در /انجا واقع شده است.این غار زیبا در سال ۱۸۸۱ میلادی و توسط یک جستجو گر آمریکایی کشف شد.موقعیت جغرافیایی این غار در فاصله ۱۱ کیلومتری شمال کوالالامپور واقع شده است.در زمان استعمار این منطقه مکانی برای مخفیگاه کمونیست ها به شمار میرفته است. و البته امروز به عبادتگاهی برای هندو ها .

تور مالزی

اگر از توان بدنی خوبی برخوردار هستید و می توانید ۲۷۲ پله را بالا بروید  حتما سری به این غارها بزنید و از معبد هندوها دیدن نمایید.جالب است بدانید که باید به محض ورود به غار منتظر استقبال گرم میمون ها باشید. پس نترسید و منتظر چنین لحظه ای باشید.میمون ها معمولا به دنبال خوراکی از سوی شما هستند. از بادام زمین گرفته تا موز که می توانید برایشان خریداری نمایید.قطعا دیدن از این مکان برای شما تجربه ای بی نظیر و منحصر به فرد خواهد بود و لذت تور مالزی شما را دو چندان خواهد کرد.

 

+ نوشته شده در  سه شنبه هفدهم شهریور ۱۳۹۴ساعت 8:46  توسط مهران  |  نظر بدهید

تور کوش آداسی و جاذبه های بی نظیر آن

حتما تا به حال نام کوش آداسی به گوشتان خورده است.این مکان زیبا در کشور تریکه و در نوار ساحلی دریای اژه واقع شده است.جمعیت این شهر توریستی طبق آخرین سرشماری که انجام شده بود در حدود ۶۳ هزار نفر اعلام شد.با توجه به موقعیت جغرافیایی این شهرستان باعث گردیده تا در کانون مراکز مهم گردشگری واقع شود.این بند زیبا با توجه به نزدیک که با جزیره یونانی ساموس دارد باعث شده تا برای گردشگران و توریستان از جذابیت های بالایی برخوردار باشد.

این روزها شاهد هستیم تقریبا تمامی آژانس های مشافرتی در زمینه تور کوش آداسی به صورت جدی در حال فعالیت هستند و به جذب مشتری می پردازند. هر کدام از این تورهای گردشگری دارای قیمت های مختلف و امکانات متفاوتی هستند و معمولا مشتری در میان انبوه تبلیغاتی که در این زمینه صورت می پذیرد کمی گیج شدهو نمی داند که کدام تور را برای سفر به کوش آداسی برای خود برگزیند.ما به منظور رفاه حال شما علاقه مندان به این مکان دیدنی سعی کرده یام تا در این بخش اسامی معتبر ترین آژانس های گردشگری که در این زمینه در حال فعالیت هستند را برایتان قرار دهیم. شما می توانید با هر یک از این آژانس ها تماس گرفته و شرایط هر کدام را جویا شوید و در نهایت با توجه به میزان بودجه ای که برا این سفر در نظر گرفته اید بهترین گزینه را را انتخاب نمایید.

کوش آداسی

 

تاریخچه کوش آداسی

کوش آداسی در حدود ۳۰۰۰ سال قدمت دارد و اولین بار در ان زمان ها توسط مردمانی که از فلات مرکزی آناتولی به این مکان مهاجرت کرده بودند بنا نهاده شد.وجود آب و هوایی معتدل باعث شده بود تا انواع محصولات کشاورزی با کیفیت بسیار بالا به راحتی در این منطقه کشت شود.محصولاتی همچون زیتون و انگور و انجیر.

کوش آداسی در سال ۵۴۶ قبل از میلاد مسیح به تصرف کشور ایران در آمد و این تصرف تا حدود ۳۰۰ سال بعد نیز به طول انجامید و بعد از ان لشکر روم این مکان را تصرف کرد.بعد ها با توجه به تغییراتی که در موقعیت جغرافیای این مناطق به خاطر وجود زلزله ایجاد شد باعث گردید تا اهمیت کوش آداسی بیش از قبل شود.در سال ۱۹۱۹ و دقیقا بعد از جنگ جهانی اول یونانیان به تاخت و تاز در این منطقه پرداختند و این امر تا سال ۱۹۲۲ به طول انجامید تا بالخره کوش آداسی به بخشی از خاک ترکیه تبدیل شد.

این روزها تور کوش آداسی معمولا یکی از مقصدهای گردشگرانی است که به کشور ترکیه سفر می کنند.شما نیز اگر قصد سفر به این کشور را دارید حتما سری به این بندر زیبا بزنید.

کوش آداسی

و اما اطلاعات بیشتری درباره این شهر زیبا و بندریبرایتان در زیر قرار داده ایم :

کوش آداسی شهری با تابستان های گرم و آفتابی و زمستان هایی ملایم و معتدل یکی از معروف ترین شهر های ترکیه است که همه ساله تعداد زیاید از توریستان و گردشگران از سراسر جهان به این مکان سفر می کنند. در ایران نیز تقریبا همه آژانس های مسافرتی در زمینه تور کوش آداسی فعال بوده و تقاضای زیادی برای رفتن به این شهر بندری و زیبا از سوی هموطنان ما در طی سال وجود دارد.سواحلی بسیاز زیبا و منحصر به فرد و آثار تاریخی و همچنین وجود جنگل های زیبای کاج باعث شده تا کوش اداسی پذیرای این همه گردشگر باشد.در میان تمام فصول بهار کوش آداسی چیز دیگری است . دریایی آرام و طبیعتی آراسته با انواع گل های رنگی و هوایی فوق العاده دل پذیر از خصوصیات بهار های این شهر بندری است.

شاید دلیل معروف بودن بیش از حد کوش اداسی به خاطر سواحل شنی و صخره ایش باشد که در نوع خود به جرات می توان گفت کم نظیر و یا بی نظیر هستند.برای رسیدن به این شهر نمی توانید به صورت مستقیم پرواز هوایی داشته باشید چرا که این شهر فرودگاه ندارد. شما از طریق راه هوایی می توانید ابتدا به شهر ازمیر بروید و از انجا به صورت زمین به کوش اداسی بیایید. ازمیر در فاصله ۸۰ کیلومتری این شهر بندری زیبا واقع شده است.همانطور که گفتیم شرایط آب و هوایی این منطقه به گونه ای است که شما حتی در فصول سرما هم می توانید به تور کوش آداسی فکر کنید و آنجا را برای یک سفر چند روز ه انتخاب نمایید.

کوش آداسی

اگر به کوش آداسی سفر گردید حتما به پاموک کاله نیز سری بزنید . این مکان که به قصر پنبه ای نیز معروف است دارای آب های گرم بوده و یکی از مراکز مهم جذب توریست به شمار می رود.این مکان در نزدیک کوش آداسی و در استان دنیزلی واقع شده است.

اگر هم در فصل کوچ پرندگان به کوش اداسی سفر کردید باید حتما از جزیره پرندگان دیدن نمایید.جایی که به عنوان نماد این شهر محسوب شده و شما در این فصل می توانید تصاویر بسیار زیبایی از کوچ پرندگان مشاهده نمایید.وجود ساحلی فوق العاده دنج و زیبا همه چیز را برای داشتن سفری رویای مهیا کرده است.

+ نوشته شده در  سه شنبه هفدهم شهریور ۱۳۹۴ساعت 8:45  توسط مهران  |  نظر بدهید

تور قبرس

این روزها اگر سری به آگهی های تبلیغاتی که در مورد تور های مسافرتی است بزنید بی شک نام تور قبرس بیش از همه به چشم می آید.تقریبا تمامی آژانس های مسافرتی در زمینه تور های گردشگری قبرس در حال فعالیت هستند و این خود نشان دهنده میزان بالای استقبال مسافرین از این کشور است.در این بخش راجع به قبرس و مکان های دیدنی ان برای شما نوشته ایم تا بیشتر با این کشور زیبا آشنا شوید.قبرس کشوری با حکومت جمهوری بوده و به دو بخش یونانی و ترک نشین تقسیم شده است.این کشور به صورت جزیره ای می باشد و در شرق دریای مدیرتانه قرار گرفته است.

تور قبرس

مهمترین صنعت این کشور در واقع گردشگری است .از نظر میزان جمعیت در میان سایر جزایر دریای مدیترانه سومین رتبه را به خود اختصاص داده است و از نظر مساحت نیز رتبه اول را دارا می باشد.قبرس را می توان در دسته کشورهای مدرن و پیشرفته قرار داد که فرهنگ اروپایی و جاذبه های سنتی فضایی بسیار زیبا را رد آن رقم زده است و شاید به همین دلیل است که تور قبرس همیشه برای توریستان جذاب و دیدنی بوده است.

از نظر شرایط آب و هوایی نیز دارای روزهای اکثرا آفتابی بوده و البته دمایی مطلوب را دارا می باشد.با توجه به نوع اب و هوایی که دارا است تقریبا در تمام سال در این کشور می توان انواع ورزش های آبی را انجام داد.ورزش هایی همچون شنا و موج سواری  از جمله این تفریحات هستند.

قبرس دارای ۶ بخش مهم می باشد که به شرح زیر خدمتتان توضیح داده ایم :

بخش اول پایتخت ان است که نیکوزیا نام دارد.فاماگوستـــــا -ليماســـــول.پافـــــوس.لارناكـــــا.كايرنيـــــا نیز دیگر بخش های این کشور هستند.

واحد پول قبرس یورو است و زبان مردمان این کشور ترکی و یونانی می باشد.در مورد مذهب این کشور نیز در بخش ترک نشین اکثرا مسلمان هستند و در بخش یونانی ها ارتودوکس می باشند.با هم به بخشی از جاذبه های گردشگری این کشور رویایی می پردازیم :

نیکوزیا اولین جاذبه گردشگری قبرس است و در حدود ۱۰۰۰ سال است که در مرکز جزیره قرار گرفته است.جالب است بدانید این شهر بعد از هجوم ترک ها در سال ۱۹۷۴ با نواری سبز رنگ به دو بخش تقسیم شده است.بزرگترین و مهم ترین شهر  قبرس به شما رفته و مهمترین و بزرگترین شرکت ها و محل اقامت رسیاست جمهوری نیز در آنجا است.

تور قبرس

 

از انواع موزه ها گرفته تا کلیسا های قدیمی و مساجد معروف جزیی از دیدنی های این شهر محسوب می شوند.در کنار آثار باستاین شما شاهد مراکز خرید مدرن و پیشرفته ای نیز هستید که همه چیز را در آنجا می توانید بیابید.

دومین شهر  مهم قبرس لارنکا نام دارد. اگر به دنبال محیطی آرام برای زندگی و یا مسافرت هستید تور قبرس و شهر لارنکا را به شما پیشنهاد می کنیم.مرکز این شهر به نام خیابان فینیگوودس یا خیابان نخل با رستوران های محلی مرکز تفریح و استراحت مردم به شمار مي آيد.مسجدی معروف در لارنکا وجود دارد با نام حلا سلطان که با نام تکه نیز شناخته می شود.با توجه به اینکه بافت محلی شهر حفظ شده امنیت ان نسبت به دیگر نقاط کشور بالاتر می باشد.

یکی از منظره هیا دینی که به هنگام خروج از شهر لارنکا با ان مواجه خواهید شد وجود دو دریاچه نمک است.اگر در اواخر زمستان و اویل بهار در این شهر باشید معمولا می توانید در این دو دریاچه شاهد کوچ فلامینکو ها باشید که صحنه ای بسیار زیبا و دیدنی خواهد بود.

تور قبرس

اما سومین شهری که با تور قبرس پیشنهاد می کنیم حتما از انجا نیز بازدید نمایید شهر لیماسول است.این شهر دارای آب و هوایی فوق العاده بوده و از سواحلی زیبا نیز برخوردار است.موقعیت جغرافیای آن در جنوب قبرس واقع شده است. در واقع مهمترین بندر قبرس نیز همین شهر محسوب می شود.طول خط ساحلی ان حدود ۱۱ کیلومتر است و انواع سرویس دهی های مختلف در آن برای توریستان انجام می شود.در شهر شما شاهد فروشگاه هایی بسیار پیشرفته و مدرن هستید و از طرفی بافت شهر که حالتی سنتی و قدیمی دارد در کنار مراکز خرید پیشرفته چهره ای متمایز و خاص به شهر بخشیده است.

اما می خواهیم از مکانی برای شما بگوییم که معروف است به بهشت قبرس.ساحلی طلایی و فوق العاده منحصر به فرد که هر کسی را مجذوب خود می کند.دریایی زیبا و آبی شفاف برای شما صحنه های فوق العاده زیبایی را رقم می زند.نام این مکان آیاناپا است.مردمان این منطقه بسیار خوش مشرب و خون گرم هستند.برای عزیزانی که می خواهند از تور قبرس خود  نهایت شرگرمی و هیجان را تجریه کنند بی شک این منطقه برای مسافرت پیشنهاد می شود.در واقع این منطقه مانند یک شهرک می ماند که سواحل زیبای ان موقعیتی خاص را برایش زقم زده است.

تور قبرس

امیدواریم که اطلاعاتی که از قرس برایتان نوشیم مفید و خواندنی باشد و بتوانید برای سفر خود از آنها استفاده نمایید. در زیر نیز مشخصات برخی از بهرتین آژانس هایی که به ارائه تور های گردشگری قبرس مشغول هستند راب رایتان قرار داده ایم با خیالی آسوده بتوانید اطلاعات سفر به این کشور زیبا را در بیاورید.

+ نوشته شده در  سه شنبه هفدهم شهریور ۱۳۹۴ساعت 8:45  توسط مهران  |  نظر بدهید

تور فرانسه رویایی در انتظار شما است

فرانسه یکی از زیباترین و با کلاس ترین کشورهای اروپا به شمار می رود که دارای فرهنگ و تمدنی منحصر به فرد است.همه ما نام پاریس را شنیده ایم و همه می دانیم که پاریس به شهر عشاق معروف است. شاید بسیاری آرزوی دیدن اسن شهر را حتی برای  یک بار از ندیک داشته باشند.حتی قدم زدن معمولی در سطح خیابان های پاریس هم می تواند بسیار جذاب و لذت بخش باشد چه برسد که بخواهید به صورت توریستی از مکان های دیدنی و مهم ان نیز بازدید نمایید.معمولا افراید که با تور فرانسه به این کشور سفر می کنند حتما و حتما سری هم به پاریس خواهند زد.

تور فرانسه

پاریس شهری زیبا که از آثار تاریخی زیادی پر شده است. از موزه معروف لوور گرفته تا برج ایفل که شهرتی جهانی دارد.از معروف ترین کلیساهای اروپا کلیسای نتردام است که در این شهر قرار دارد.و معروف ترین و گران ترین خیابان اروپا که شهترتی جهانی یافته خیابان شانزه لیزه است.پاریس را شهر مد و فرهنگ نیز می نامند و می توان گفت هر نوع مد و مدلی در پوشش ابتدا از این شهر نشات می گیرد.شما در این شهر می توانید تنوع بالایی از مسافرخانه ها و هتل ها را بیابید که در رنج ها و کلاس های مختلف اماده ارائه خدمات به شما هستند.با هم به معرفی کامل تری از چند مورد از دیدنی های این شهر می پردازیم :

اولین و زیباترین مکانی که می توانید در پاریس مشاهده کنید به نظر من برج ایفل است. برجی به بلندای ۳۲۴ متر که دارای ۱۶۶۵ پله است.این برج در بزرگداشت یکصدمین سال از انقلاب فرانسه ساخته شد. نام ایفل نیز از نام سازنده ان گرفته شده است.این برج جز عجایب هفتگانه جهان می باشد و تنها نماد شهر پاریس نیز از نظر مردم می باشد.در ساخت این برج حدود ۳۰۰ کارگر و در طی دو سال زمان مشغول به کار بوده اند.

اما به سراغ یکی دیگر از آثار معروف در پاریس می رویم و ان هم جایی نیست جز کلیسای نتردام. این کلیسای زیبا  از مهم ترین بناهای تاریخی و مذهبی پاریس است . نام نتردام به معنای بانوی ما است.معماری به کار رفته رد این کلیسا واقعا منحصر به فرد و خیره کننده است و در میان سایر کلیساهای اروپا جز زیباترین و قدیمی ترین انها محسوب می شود.در این کلیسا شما دو برج دو قلو را ملاحضه خواهید کرد که  دراای ارتفاعی در حدود ۷۰ متر هستند.ناقوسی که در این کلیسا قرار گرفته در حدود ۱۳ تن بوده و بزرگترین ناقوس در میان سایر کلیسا ها می باشد.درون حیاط این کلیسا شما شاهد تعداد زیادی از مجسمه های سنگی و قدیم خواهید بود.

تور فرانسه

تا اینجای کار فکر کنیم که تور فرانسه شما سراسر از لذت و زیبایی بوده است.حال با هم سری هم به موزه معروف لوور بزنیم. این موزه در سال ۱۷۳۹ میلادس تاسیس شد و در میان سایر موزه های معروف جهان جز پر بازدید ترین ها به شمار می رود.اکثر آثار ی که شما رد این موزه می توانید ملاحضه نمایید درابره فرهنگ و تاریخ و هنر است.از بخش های زیبای موزه می توان به همان ورودی ان اشاره کرد که دارای معماری بسیار خاص و منحصر به فردی است.

به جای حساس سفر می رسیم .بله این بخش را فکر کنم خانم ها بیش از همه می پسنند و ان هم دیدن از مغازه های لوکس و خرید کردن است. بله می خواهیم به خیابان شانزه لیزه برویم خیابانی که پر است از زرق و برق های مختلف .شما بهترین ها و لوکس ترین را تنها در شانزه لیزه می توانید بیابید.خیابانی با طول ۲ کیلومتر که در ان گران ترین برندهای دنیا در مقابل چشمان شما در حال رژه رفتن هستند.علاوه بر مغازه ها و پاساز های مدرن و شیک شما م یتوانید انواع رستوران ها و کافی شاپ ها را در طی مسیر بیابید و بهترین و با کیفیت ترین غذاهای زندگیتان را در اینجا میل نمایید.

تور فرانسه

تور فرانسه خود را با دیدن از تاق پیروزی کامل کنید . این اثر به یاد  سربازانی بوده است که در طول تاریخ برای فرانسه جنگیده و جان خود را زا دست داده اند.تاریخ ساخت این اثر بر می گردد به سال ۱۸۰۶ و توسط فردی به نام ژان شارگین ساخته شد.ارتفاع تاق در حدود ۵۰ متر و عرض آن نیز حدود ۴۵ متر است.

از پاریس بیرون می آییم و به یکی دیگر از مناطق زیبای فرانسه می رویم یعنی شهر شامونیکس.اولین بازیهای المپیک زمستانه در سال ۱۹۲۴ در این شهر برگزار گردید. در این شهر شما می توایندداز بلندترین کوه اروپای غربی دیدن نمایید یعنی کوه مونت بلانک.علاقه مندان به ورزش های زمستانی در این شهر می توانند از امکاناتی که برای این منظور قرا گرفته است نهایت لذت را ببرند.

اگر دوست دارید به شهری ساحلی در فرانسه سفر کنید ما نیس را پیشنهاد می کنیم. تور فرانسه شما با رفتن به شهر نیس رنگ و بویی خاص به خود خواهد گرفت .این شهر زیبا در ساحل دریای مدیرتانه واقع شده است و همه ساله گردشگران زیادی را به خود جلب می کند.معروف ترین بخش شهر همان ساحل ان می باشد .قطعا هتل های ماسه ای ساحل نیس از زیباترین و رویایی ترین مکان های دنیا به شمار می روند.

تور فرانسه

کن نام یکی دیگر از شهر های معروف و دیدنی فرانسه است و حتما نام کن را بیشتر همراه با کلمه جشنواره شنیده باشید . بله معروف ترین جشنوراه ها در این شهر برگزار می گردد.معروف ترین آنها جشنواره فیلم کن است .شعار معروف مردمان این شهر این است : زندگی یک جشنواره است.در کنار این اتافق که باعث شهرت این شهر شده نمی توان به سادگی از کنار سواحل آرام و زیبای کن گذشت.

در ادامه در مورد جاذبه هیا گردشگری فرانسه و امکاناتی که به شما در تور فرانسه ارائه می شود خواهیم گفت و در همین بخش اطلاعات کاملیاز آژانس های ارائه دهنده این سفر نیز برایتان قرار خواهیم داد.

+ نوشته شده در  سه شنبه هفدهم شهریور ۱۳۹۴ساعت 8:45  توسط مهران  |  نظر بدهید

تور پاتایا رویایی را با ما تجربه کنید

کشور تایلند یکی از مکان هایی است که هر ساله از سراسر جهان تعداد زیادی توریست و گردشگر به سمت ان روانه می شوند.یکی از معروف ترین شهر های تایلند پاتایا نام دارد که به واسطه موقعیت خاص جغرافیای و جاذبه های فراوانی که دارد بسیار مشهور و توریست پذیر شده است.در ایران نیز همه ساله افراد زیادی با تور پاتایا راهی این شهر زیبا می شوند.فاصله این شهر تا پایتخت تایلند یعنی بانکوک در حدود ۱۶۵ کیلومتر است و از روش های مختلفی می توان به انجا سفر کرد. می توان از طریق آب و سفر دریای با کشتی و یا از طریق آسمان و سفر هوایی با هواپیما و یا از طریق زمین و با ماشین و یا راه آهن خود را به پاتایا رساند.از معروف ترین مکان های پاتایا سواحل بسیار زیبای آن است که در نوع خود بی نظیر هستند. در این سواحل شما انواع رستوران های درجه یک به همراه کلوپ های شبانه و انواع تفریحات آبی را می توانید مشاهده نمایید.تفریحاتی همچون موج سواری و قایق سواری و شنا و غواصی از جمله این موارد هستند.

تور پاتایا

از نطر آب و هوایی برای علاقه مندان به تور پاتایا باید گفت که این منطقه دارای آب و هوای خشک و بارانی بوده و تقریبا رد اکثر سال خورسید در آسمان پرتو افشانی می کند.تغییرات آب و هوایی در طول ماه های سال  بسیار زیاد و گاهی پیش بینی نشده است و ممکن است به دنبال هوایی گرم و طاقت فرسا ناگهان باران های سنگین نیز در پی داشته باشد.رد طول زمستان نیز همچنان هوا گرم و البته نسبت به تابستان از شدت آن کاسته می شودپاتایا شهری با یک میلیون و پانصد هزار نفر جمعیت است که مساحتی در حدود ۲۲٫۲ کیلومتر مربع را در بر می گیرد.شاید مهمترین دلیل شهرت پاتایا را بتوان به دوران جنگ ویتنام ربط داد.زمانیکه سربازان آمریکایی برای رفع خستگی و تفریحات به سواحل پاتایا آمدند و از این رو این شهر  را به سایر جهانیان نیز معرفی کردند.

از معروف ترین و زیباترین سواحل پاتایا  ساحل جومتین است. این ساحل دارای آبی شفاف بوده و همین امر بر زیبایی ساحل افزوده است.مکان های فرهنگی این شهر اکثرا در همین ساحل قرار گرفته است.شما می توانید در سواحل جومتین ساعت های طولانی به گرفتن حمام آفتاب مشغول شوید و یا از مراکز خرید بسیار سیک و مدرن واقع در ساحل دیدن نمایید و همچنین خود را با غذاهای بسیار خوشمزه محلی این منطقه سیر نمایید.

انواع ورزش ها و تفریحات آبی نیز در این ساحل انجام می گردد و در رستوران های ان نیز انواع غذاهای بین المللی مانند غذاهای انگلیسی و یا فرانسوی و یا غذاهای ایتالیایی نیز یافت می شود.از دیگر جاذبه ها و دیدنی های این سواحل وجود تعداد زیادی دست فروش است که دارای کالاهایی با زرق و برق مختلف بوده وقطعا می توانند ساعتی شما را به خود مشغول سازند.تور پاتایا شما با دیدن این ساحل زیبا سراسر از هیجان و خاطراتی خوش خواهد شد.

تور پاتایا

اما بعد از این ساحل نوبت به معرفی جزیره مرجانی و بسیار زیبای پاتایا می رسد. این جزیره به دلیل وجود صخره های مرجانی و همچنین آب های شفافش و شن های سفید اطراف ساحل دارای شهرت است.جزیره فوق دارای جمعیتی در حدود ۱۰۰۰ نفر است و چند دهکده در آن سکونت دارند.مساحت این مکان دیدنی در حدود ۸ کیلومتر مربع است و جز جزایر خاموش تایلند محسوب می شود.وجود فضایی بسیار آرام و طبیعتی بکر و بی نظیر جزیره فوق را به بهشت گردشگران تبدیل کرده است.برای اینکه بتوانید خود را به این مکان برسانید باید از قایق های موتوری استفاده نمایید.

اگر روزی با تور پاتایا به این شهر سفر کردید حتما از پارک سنگ های چند میلیون ساله و مزرعه کروکودیل ها نیز دیدن نمایید.وجود حیوانات بسیار نادر در این جزیره و همچنین دارا بودن طبیعتی بکر و همچنین وجود چشمه های آب معدنی باعث شده تا جذابیت های این جزیره بیشتر شود.فاصاله این پارک زیبا تا شهر در حدود ۹ کیلومتر از شهر بوده.در این پارک شما درختانی بسیار بزرگ و صخره های عظیم الجثه را خواهید یافت که چند صد سال قدمت دارند.از دیگر حیواناتی که می توایند رپارک بیابید عبارتند از  اواع کروکودیل و فیل  و گربه ماهی های بسیار غول پیکر.

تور پاتایا

در پاتایا دهکده ای به نام دهکده فیل ها وجود دارد و حتما باید از انجا دیدن نمایید و مگر می شود کسی به ترو پاتایا برود و به دیدن دهکده فیل ها نرود ؟ مگه میشه ؟ مگه داریم ؟ :-) این دهکده در واقع به نوعی درمانگاه فیل های بیمار و از کار افتاده محسوب می شود.فیل هایی که دیگر توان کار های سنگین در جنگل را ندارند و به نوعی به اینجا اورده می شوند تا از انها مراقبت شود.شما در این دهکده زیبا تفریحات مختلف آبی همچون غواصی و قایق سواری و… را می توانید براحتی انجام دهید.

اگر به دنبال بزرگترین آکواریوم جهان هستید نیاز نیست راه دور بروی بله در همین پاتایا آکواریوم بسیار مدرن و پیشرفته ای با نام دنیای زیر آب وجود دارد که بسیار حیرت انگیز و زیبا طراحی شده است.حتما باید  خودتان با چشمان خود اپدیدنی های این آکواریوم را ملاحضه نمایید  و با هیچ وصف و تعریغی نمی توان زیبایی های انجا را توصیف کرد.





:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: